Kako napišemo pristajalno stran, ki deluje?

Pri digitalnem trženju pomembno vlogo igra dobro postavljena pristajalna stran, ki posameznike, ki kliknejo na vašo stran, zadrži na strani. Da posamezniki na pristajalni strani preživijo več časa, mora stran ponuditi vse potrebne informacije, ki jih potencialni kupci potrebujejo. Pristajalna stran mora biti enostavna, pregledna in vključevati mora vse specifikacije izdelka, priporočila, primere … vse pa mora biti tako povezano med sabo, da je “listanje” strani preprosto in vabljivo.

Izdelava ali prenova spletne strani

PRISTAJALNA STRAN

Pametna postavitev pristajalne spletne strani je ključ do vašega uspeha, kar so že ugotovile vse večje spletne trgovine.

Spodaj si lahko ogledate preprost pregled učinkovitega formata pristajalne spletne strani, ki zajema vse osnove in vam bodo pomagale povečati zanimanje in vključenost tistih, ki si stran ogledujejo.

Preberite tudi, kdaj je čas za prenovo vaše spletne strani.

Predavanje: 7 elementov sodobne spletne strani

Predavanje: 7 elementov sodobne spletne strani

V sodelovanju z GZDBK – Gospodarsko zbornico Dolenjske in Bele Krajine ograniziramo predavanje na temo spletnih strani. Namen predavanja je sodelavce in vodje marketing oddelkov podjetij seznaniti s ključnimi smernicami v razvoju spletnih strani.

SEO optimizacija spletnih strani

Organske ključne besede – SEO ZA ZAČETNIKE

Ne glede na to ali ste digitalni strokovnjak, ki pomaga drugim podjetjem pri doseganju svojih marketinških ciljev in razvijanjem spletne prisotnosti ali pa lastnik spletnega mesta za svojo spletno trgovino, ki skuša povečati promocijo svoje znamke, pomembnosti optimizacije spletnih strani in iskalnega procesa (SEO) se ni mogoče ogniti.  SEO optimizacija je ključnega pomena za večjo […]

WooCommerce ali Shopify: katero spletno trgovino izbrati?

WooCommerce ali Shopify: katero spletno trgovino izbrati?

Spletni trgovini WooCommerce in Shopify spadata med najbolj priljubljene svetovne platforme za spletno trgovino, a sta obe v Sloveniji relativno slabo zastopani. Pri prvi gre za odprtokoden vstavek za WordPress, ki so ga leta 2015 prenesli pod okrilje Automattica. Največja aduta WooCommerca sta prilagodljivost in enostavna integracija v obstoječe bloge temelječe na WordPressu. Pri drugi […]