Kako napišemo pristajalno stran, ki deluje?

Pri digitalnem trženju pomembno vlogo igra dobro postavljena pristajalna stran, ki posameznike, ki kliknejo na vašo stran, zadrži na strani. Da posamezniki na pristajalni strani preživijo več časa, mora stran ponuditi vse potrebne informacije, ki jih potencialni kupci potrebujejo. Pristajalna stran mora biti enostavna, pregledna in vključevati mora vse specifikacije izdelka, priporočila, primere … vse pa mora biti tako povezano med sabo, da je “listanje” strani preprosto in vabljivo.

Izdelava ali prenova spletne strani

PRISTAJALNA STRAN

Pametna postavitev pristajalne spletne strani je ključ do vašega uspeha, kar so že ugotovile vse večje spletne trgovine.

Spodaj si lahko ogledate preprost pregled učinkovitega formata pristajalne spletne strani, ki zajema vse osnove in vam bodo pomagale povečati zanimanje in vključenost tistih, ki si stran ogledujejo.

Preberite tudi, kdaj je čas za prenovo vaše spletne strani.

Kako prilagoditi WordPress temo?

Kako prilagoditi WordPress temo?

Uspešno ste namestili brezplačno ali plačljivo temo za WordPress, ki vas je navdušila, in začeli z vnosom vsebin, kar naenkrat pa opazite, da vas nekaj moti. Nekateri prispevki bi potrebovali dodatno sliko v glavi, ne bi želeli, da se povezave podčrtajo, ampak spremenijo barvo, v nogi je predvideno mesto za logotip, ampak vi bi pod […]

Povečanje spletne prodaje in lojalnosti kupcev

Povečanje spletne prodaje in lojalnosti kupcev

Raziskave kažejo, da podjetja porabijo kar petkrat več sredstev za pridobivanje novih kupcev kot pa za ohranjanje že obstoječih.

Slabosti plačljivih tem za WordPress

Slabosti plačljivih tem za WordPress

Predstavljajte si naslednjo situacijo. Imate temo, ki je bila ustvarjena še v času, ko je bilo imeti odzivno zasnovo strani bonus in ne nuja, hkrati pa je njen videz starinski in ne ustreza več modernim smernicam. Ali alternativno, nimate spletne strani ali trgovine in bi radi svoje podjetje predstavili na spletu oz. povečali prodajo s pomočjo spletne prodaje.