SEO seznam opravil

V kolikor zanemarjate SEO (search engine optimization) na svoji spletni strani, lahko izgubljate promet in prodajne priložnosti. Zadnji čas je, da se optimizacije lotite in kar je najbolje, veliko lahko postorite kar sami.

Spodaj predstavljamo osnovno “check listo”, ki vam bo pomagala optimizirati vašo spletno stran, da se bo ta v iskalniku zavihtela višje in pritegnila večje število klikov in prometa. 



Oblikovanje
Zakaj so pagebuilderji slabi in zakaj jih ne priporočamo?

INDEKSIRANJE STRANI

 

  • Ustvarite datoteko robots txt za svoje spletno mesto.
  • Popravite vse nedelujoče povezave.
  • Uredite, da vaša spletna strana ni globja od treh klikov.
  • Prepričajte se, da imate nastavljene Googlu prijazne preusmeritve (v kolikor jih imate).
  • Po potrebi uporabite kanonične oznake.
  • Strani, ki se ne smejo prikazati na Google iskalniku, označite kot NOINDEX.
  • Ustvarite zemljevid spletnega mesta.
  • Zemljevid spletnega mesta predložite v Google Search Console.
Izdelava ali prenova spletne strani

SEO NA STRANI

  • Optimizirajte naslove in oznake H1.
  • Pravilno strukturirajte spletno mesto (dodajte meta oznake, meta opise, pravilne naslove, ključne besede).
  • Poskrbite, da se vsebina na speltnem mestu ne podvaja.
  • Dodajte več besedilne vsebine na stran, da bo razmerje med besedilom in HTML dovolj visoko.
  • Preverite, ali Google prepisuje katerega od vaših pomembnih meta naslovov ali opisov na SERP
  • Vsem fotografijam in slikam dodajte ustrezno nadomestno ALT besedilo, ki opisuje, kaj je prikazano na fotografiji.
  • Prepričajte se, da imajo vse vaše datoteke ustrezna imena.
Slabosti plačljivih tem za WordPress

TEHNIČNI SEO

  • Odstranite vso nepotrebno kodo.
  • Zmanjšajte težko kodo, da povečate hitrost nalaganja strani.
  • Kompresirajte fotografije na strani, da ne otežujejo nalaganja strani.
  • Poskrbite, da bo spletna stran prijazna tudi mobilnim napravam.
  • Spremljajte osnovne spletne kazalnike (Core Web Vitals).

 

Znanja ni nikoli preveč, zato preberite več o SEO vsebinah na našem blogu. Vas zanimajo najboljše prakse SEO blogov? Mogoče, kaj so organske ključne besede in kako jih poiščemo?

Ne pozabite, da je SEO optimizacija tek na dolge proge, zato ne pričakujte, da se boste čez noč zavihteli na prvo mesto iskalnika.

Kontaktni obrazci za WordPress

Kontaktni obrazci za WordPress

Kontaktni obrazci na spletnem mestu niso zgolj način za nadomeščanje stika preko klasičnega e-poštnega odjemalca, ampak jih lahko uporabite tudi za zbiranje naročil na e-poštne sezname, oddajo povratnega odziva, ki se ga da masovno obdelati, razpošiljanje podatkov večim uporabnikom in še marsikaj. V tem prispevku si bomo ogledali nekaj priljubljenih vstavkov WordPress za kontaktne obrazce.

Google ranking factors

8 faktorjev, ki vplivajo na vašo Google pozicijo

Je čas da osvežite svojo SEO strategijo? 😎 Google pravi, da so tole glavni odločevalci, ko algoritem rangira vašo spletno stran.

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Pogosto se zgodi, da se oglaševalci na Facebooku pritožujejo nad razliko med tistim kar vidijo v storitvi Google Analytics in pri upravitelju oglasov Facebook. Pripisovanje Facebooka (Facebook attribution) kaže v kampanjah veliko boljše rezultate kot GA, medtem ko Google Analytics poroča o manjšem številu transakcij in prihodkov od družabnih omrežij. Google Analytics in Facebook Pixel […]