Zakaj izbrati spletno trgovino WooCommerce?

WooCommerce je brezplačna in odprtokodna spletna trgovina, ki je luč sveta ugledala leta 2011 kot vstavek za WordPress. Odlikujejo jo enostavnost, hitrost in prilagodljivost, uporabimo pa jo lahko tako za manjše trgovine z nekaj deset izdelki, kot tudi večje trgovine z nekaj sto ali celo nekaj tisoč izdelki. Z njeno pomočjo lahko vaš blog v zelo kratkem času predelate v zelo zmogljivo spletno trgovino, brez da bi bila potrebna korenita prenova spletnega mesta. Več informacij o tem, zakaj je WooCommerce tako priljubljen, najdete v celotnem članku.

Zakaj izbrati spletno trgovino WooCommerce?

Preprosto vnašanje in upravljanje izdelkov

Vizualna predstavitev vsakega izdelka je popolnoma prilagodljiva. Poleg naslova, opisa, cene, popusta in predstavljene slike, mu lahko nastavite še naslov URL po meri, galerijo ali pa ga popredalčkate s kategorijami, oznakami in atributi. Poleg preprostih izdelkov ima WooCommerce podporo za združene, zunanje, virtualne in spremenljive izdelke. Slednji omogočajo predstavitev izdelkov, ki se razlikujejo v določenih atributih (npr. barvi, velikosti), niso pa edinstveni. Z vsakim izmed izdelkov lahko povežete že obstoječe, tako da so izpostavljeni na njegovi predstavitveni strani. Za fizične izdelke lahko tudi vodite zalogo in prilagodite možnosti dostave.

Woocommerce - Nastavitve cene in davka izdelka

Vnašanje izdelka v Woocommerce

Obširna izbira plačilnih sistemov, kuponi, prilagodljiva dostava

Samo jedro WooCommerce ima že vgrajeno podporo za plačila po povzetju, predplačila in PayPal, s pomočjo vstavkov pa lahko dodate skoraj katerikoli plačilni sistem. Za kupce lahko ob plačilu zahtevate, da ustvarijo račun in jim tako olajšate ponovne nakupe, lahko pa jim tudi dovolite, da nakupujejo kot gostje. Za privabljanje novih kupcev ali nagrajevanje obstoječih lahko uporabite kupone, ki so lahko omejeni na določene izdelke oz. kategorije, imajo omejeno število uporab, so zaklenjeni na specifične uporabnike, lahko pa tudi samodejno potečejo. S pomočjo razredov dostave lahko izdelke združite glede na lastnosti (npr. maso izdelka ali njegove dimenzije) in nato prilagodite strošek dostave za vsak razred posebej.

Enostaven pregled nad naročili

Ob naročilu se podatki vnesejo v pregledno tabelo, vi in kupec pa na e-poštni naslov prejmete obvestilo o naročilu. V pregledu naročila lahko po morebitnih željah kupca prilagodite količino, ali pa dodate oz. odstranite izdelke. Uveljavite lahko tudi posebne popuste, kupcu pošljete obvestilo ali pa povrnete že plačan znesek. Za že obdelana naročila je na voljo grafični prikaz, ki vam ponuja hiter pregled nad naročili v določenem časovnem obdobju ali kategoriji, mogoč pa je tudi pregled za določen izdelek. S pomočjo grafičnega prikaza lahko bolje načrtujete akcije, izpostavite dobro prodajane izdelke ali pa celo popolnoma spremenite prodajno strategijo.

Woocommerce poročila

Pregled prodaje v Woocommerce

Večjezična podpora

Kot WordPress je tudi WooCommerce mogoče popolnoma prevesti. Osnovno jedro je popolnoma ali skoraj popolnoma prevedeno v več deset jezikih, ki jih lahko namestite na klik, med njimi je tudi slovenščina. S pomočjo vstavkov za večjezičnost lahko prevedete izdelke, oznake, kategorije, atribute, valute, in celo nize jedra.

Enostavno vzdrževanje in razvoj

Za WooCommerce so približno vsak mesec na voljo manjši popravki napak in varnostni popravki, vsakih nekaj mesecev pa je izdana večja različica. Ker Woocommerce za posodabljanje uporablja v WordPress vgrajen sistem, je nadgradnja zelo enostavna in se jo da opraviti na klik (preberite si, zakaj je dobro redno posodabljati vstavke). Če niste zadovoljni z osnovnimi zmožnostmi, ki jih ponuja privzeta namestitev, lahko namestite enega izmed številnih brezplačnih ali plačljivih vstavkov za WooCommerce ali pa vgradite lastno kodo. Ker sta tako WooCommerce kot tudi WordPress dobro dokumentirana, je dodajanje novih zmožnosti ali pa popravljanje obstoječih enostavno. Tudi popravki prednameščene teme so zelo enostavni, saj zgolj kopirate predlogo iz jedra v vašo temo in jo poljubno spremenite. Če pa vam takšne vrste prilagajanje ne diši, pa lahko posežete po kakšni izmed predizdelanih tem.

Potrebujete pomoč?

Če smo vas prepričali v uporabo WooCommerce-a, si ga lahko brezplačno namestite na vaš strežnik znotraj vmesnika za namestitev vstavkov v vašem WordPress-u. Do vaše prve spletne trgovine nato manjka zgolj še nekaj klikov in seveda vnašanje izdelkov. V kolikor bi se vam namestitev zdela prevelik zalogaj ali pa se vam zdi, da potrebujete pohitritev, prilagoditev in/ali SEO optimizacijo vaše obstoječe spletne trgovine, pa vas vabimo, da se obrnete na nas, saj imamo z omenjenim že več let izkušenj.

9 ključnih marketinških izrazov

9 ključnih marketinških izrazov

Poslovanje v letu 2022 in digitalni dobi, ki smo ji priča danes, od podjetnika dobesedno zahteva, da ima vgrajeno tudi digitalno platformo. Res pa je, da večina voditeljev podjetij še vedno ne razume dobro digitalnega kot izjemno pomembnega dejavnika in njegovega vpliva na poslovanje.  Zato vam tokrat predstavljamo seznam marketinških in digitalnih terminov, pojasnil in […]

Oblikovanje

SEO seznam opravil

V kolikor zanemarjate SEO (search engine optimization) na svoji spletni strani, lahko izgubljate promet in prodajne priložnosti. Zadnji čas je, da se optimizacije lotite in kar je najbolje, veliko lahko postorite kar sami. Spodaj predstavljamo osnovno “check listo”, ki vam bo pomagala optimizirati vašo spletno stran, da se bo ta v iskalniku zavihtela višje in […]

Kako lahko v WordPress vstavite interaktivno vsebino?

Kako lahko v WordPress vstavite interaktivno vsebino?

Napisali ste obširen prispevek, dodali nekaj slik, sedaj pa bi mu radi dodali še nekaj interaktivnosti. Med vsebino bi radi postavili še Youtube video, ali pa nekaj, kaj je nekdo čivknil na Twitterju. Morda želite promovirati Kickstarterjev projekt ali pa vašo objavo na Facebooku. Dodate lahko glasbo iz Spotify-a, slike iz Instagrama in še kaj […]