Družbena omrežja

Preberite si nekaj o družbenih omrežjih, ki ljudem omogočajo preprosto povezovanje in izmenjavo informacij. Zaradi velikega števila uporabnikov imajo velik potencial za doseganje boljše prepoznavnosti blagovne znamke in večje prodaje.

Kaj je Tik Tok?

Kaj je Tik Tok?

Vse do avgusta 2018 je bila aplikacija Musical.ly izjemno popularna forma za deljenje kratkih videoposnetkov (do 15 sekund) z več kot 100 milijoni uporabnikov. Aplikacija je uporabnikom omogočala številne možnosti glasbenih ali govornih podlag, s katerimi so lahko snemali smešne in zabavne posnetke ali tudi vsem zelo priljubljene “lip sync” posnetke. Avgusta 2018 je aplikacijo […]

Upravljanje družbenega omrežja Facebook

Upravljanje družbenega omrežja Facebook

Družbeno omrežje Facebook ni novo niti ni ideja, da vsako podjetje potrebuje prisotnost na tem in ostalih družbenih omrežjih.

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Pogosto se zgodi, da se oglaševalci na Facebooku pritožujejo nad razliko med tistim kar vidijo v storitvi Google Analytics in pri upravitelju oglasov Facebook. Pripisovanje Facebooka (Facebook attribution) kaže v kampanjah veliko boljše rezultate kot GA, medtem ko Google Analytics poroča o manjšem številu transakcij in prihodkov od družabnih omrežij. Google Analytics in Facebook Pixel […]

Najboljši čas za objave na družbenih omrežjih

Najboljši čas za objave na družbenih omrežjih v letu 2023

Ali veste, kdaj in kako bi morali razporediti objave na socialnih omrežjih za najboljši doseg, povečanje angažiranosti in boljši odziv sledilcev?

Facebook trgovina

Facebook trgovina

Epidemija koronavirusa je negativno vplivala na številne panoge, a prinesla tudi nekaj novosti v oglaševalskih vodah. Podjetja so ugotovila, da morajo okrepiti svojo digitalno prisotnost, Facebook pa je – kot vedno – izkoristil priložnost in svojim uporabnikom ponudil nov bonbonček – Facebook trgovino.     

Osnove uporabe Instagrama

Osnove uporabe Instagrama v letu 2023

Instagram zahteva veliko dela, truda in potrpežljivosti, zato ne pričakujte strme rasti čez noč! Pomembno je, da ustvarjate skupnost in ne le strmite k velikemu številu sledilcev. Puščajte pristne komentarje na drugih profilih, všečkajte fotografije in redno objavljajte na svojem. Vzemite Instagram kot igro v kateri morate sodelovati, če želite zmagati.

Velikosti Instagram objav

Velikosti Instagram objav 2023

Preverite, v katerih dimenzijah je priporočeno nalaganje fotografij in videoposnetkov na Instagram platformo v letu 2023. Izkoristite najnovejše trende ter napotke za kar se da učinkovito uporabo tega popularnega družbenega omrežja.

Vavčerji za digitalizacijo podjetij

Vavčerji za digitalizacijo podjetij

Konkurenčnost na trgu, povečanje dodane vrednosti in prihodkov od prodaje zahteva od podjetja nenehen razvoj. Doba digitalizacije pomeni stalne spremembe, za kar je potrebno znanje. Podjetjem ni enostavno ostati v koraku z globalno konkurenco.

Uporaba YouTube v namene oglaševanja

Uporaba YouTube v namene oglaševanja

YouTube poznamo vsi. Je spletni kanal kjer si popoldan ogledamo video kako si izdelati stol iz palet, za razvedrilo pa še smešen video z mačko. Zvečer se ob ogledu prepričamo, da se s pomočjo kolesa res lahko premikamo po vodi, preden pa gremo spat pa si ogledamo video svoje najljubše glasbene skupine.

Facebook: Rast ali upad oglaševalskega velikana?

Facebook: Rast ali upad oglaševalskega velikana?

Dandanes ima Facebook 2,27 milijardo mesečno aktivnih uporabnikov, zato lahko z gotovostjo trdimo, da je omenjeno družbeno omrežje ena ključnih spletnih strani za poslovanje in oglaševanje.